14 czerwca 2017

Filmy dla deweloperów i biur nieruchomości

Filmy dla deweloperów i biur nieruchomości

Filmowanie nieruchomości

Internet jest traktowany jako najważniejsze źródło informacji przy zakupie nieruchomości. W pierwszej kolejności sprawdzane są strony deweloperów, agencji nieruchomości i portale ogłoszeniowe, lecz nie tylko. Ogromna konkurencja na rynku nieruchomości powoduje konieczność zastosowania nieszablonowych rozwiązań, które wyróżnią Twoją ofertę oraz wpłyną na pozytywny wizerunek firmy.

Ważnym elementem w budowaniu pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami są filmy promocyjne. Przedstawienie w ciekawy sposób najważniejszych atutów firmy może zachęcić ludzi do subskrybowania kanału na YouTubie oraz śledzenia w mediach społecznościowych. Regularne umieszczanie filmowego portfolio ze zrealizowanymi inwestycjami dodatkowo podnosi wiarygodność firmy. Za pośrednictwem takiej kampanii w mediach społecznościowych zdobywasz widzów oraz zwiększasz ruch w swojej witrynie. To natomiast przekłada się na wzrost zapytań ofertowych, a w konsekwencji na sprzedaż.

 

 

Wideo marketing ma nieograniczone możliwości wykorzystania w branży nieruchomości. Poniżej przedstawiamy tylko kilka przykładów

 

  • Filmowy dziennik budowy

    materiał przedstawiający postęp prac w postaci jednego, krótkiego filmu

  • Nagrania nieruchomości z lotu ptaka

    inwestycja pokazana w szerszym kontekście wraz z okolicą i najbliższą infrastrukturą

  • Wirtualny spacer

    prezentacja wnętrza, poprzez oprowadzenie widza po poszczególnych pomieszczeniach