Filmowanie nieruchomości
Internet jest traktowany jako najważniejsze źródło informacji przy zakupie nieruchomości. W pierwszej kolejności sprawdzane są strony deweloperów, agencji nieruchomości i portale ogłoszeniowe, lecz nie tylko. Ogromna konkurencja na rynku nieruchomości powoduje konieczność zastosowania nieszablonowych rozwiązań, które wyróżnią Twoją ofertę oraz wpłyną na pozytywny wizerunek firmy.
Ważnym elementem w budowaniu pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami są filmy promocyjne. Przedstawienie w ciekawy sposób najważniejszych atutów firmy może zachęcić ludzi do subskrybowania kanału na YouTubie oraz śledzenia w mediach społecznościowych. Regularne umieszczanie filmowego portfolio ze zrealizowanymi inwestycjami dodatkowo podnosi wiarygodność firmy. Za pośrednictwem takiej kampanii w mediach społecznościowych zdobywasz widzów oraz zwiększasz ruch w swojej witrynie. To natomiast przekłada się na wzrost zapytań ofertowych, a w konsekwencji na sprzedaż.
Wideo marketing ma nieograniczone możliwości wykorzystania w branży nieruchomości. Poniżej przedstawiamy tylko kilka przykładów
-
Filmowy dziennik budowy
materiał przedstawiający postęp prac w postaci jednego, krótkiego filmu
-
Nagrania nieruchomości z lotu ptaka
inwestycja pokazana w szerszym kontekście wraz z okolicą i najbliższą infrastrukturą
-
Wirtualny spacer
prezentacja wnętrza, poprzez oprowadzenie widza po poszczególnych pomieszczeniach